czwartek, 4 sierpnia 2016

Mały haul zakupowy – matowe pomadki w płynie Golden Rose, Lovely…

Witajcie. Chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami moimi dzisiejszymi zdobyczami zakupowymi. Udało mi się w końcu upolować kultowe pomadki Golden Rose LONGSTAY Liquid Matte Lipstick w kolorach 03 oraz 10. Od dawna chciałam je przetestować, ale niestety te dwa kolory wszędzie były wykupione. Dorwałam je w małej, osiedlowej drogerii. Zakupiłam również matową pomadkę z firmy Lovely (odcień nr 3) aby móc porównać ze sobą te dwa produkty. Jestem ich niezmiernie ciekawa i zastanawiam się czy będą tak wspaniałe jak wszyscy mówią. Jeżeli jesteście zainteresowani dajcie znać, a chętnie podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat tych produktów.

Od stycznia mam sztuczne rzęsy. Postanowiłam się z nimi pożegnać. Wiem, że to dziwne, bo większość osób sztuczne rzęsy zakłada na wakacje, a nie je zdejmuję, ale już wystarczy. Postanowiłam wrócić do bardziej naturalnego looku. Moje własne rzęsy są teraz w nienajlepszej kondycji, więc skusiłam się również na serum przyspieszające wzrost rzęs z firmy 4Long Lashes by Oceanic. Ku mojemu zdziwieniu ten produkt również znalazłam w osiedlowej drogerii i to o wiele taniej niż w Rossmannie. Zapłaciłam za niego 59 zł, a z tego co się orientuje w Rossmannie kosztuje około 79 zł. Używałam już kiedyś tego produktu i świetnie mi się sprawdzał. Wiem, że krążą różne opinie na temat odżywek do rzęs. Niby szkodzą i nie powinno się ich stosować. Co Wy myślicie na ten temat? Czy ktoś z Was stosuje bądź stosował tą odżywkę?

Ostatnim produktem który kupiłam to ekspresowa odżywka regeneracyjne Gliss Kur ze Schwarzkopf. Jest to produkt, który zawsze znajduje się w mojej łazience. Stosuje go przy każdym myciu włosów. Kiedy widzę, że jeden się kończy od razu biegnę po kolejny. Moje włosy są rozjaśniane i dosyć długie. Te odżywki pięknie nawilżają moje włosy i nadają im blasku. Czy łatwiej się dzięki nim rozczesują? Niestety nie wiem, bo nigdy nie miałam z tym problemu. 

To już niestety wszystkie produkty, które udało mi się dzisiaj zakupić w małej, osiedlowej drogerii. Czasami warto do takich zaglądać, ponieważ można zaleźć tam kultowe rzeczy, tj. pomadki Golden Rose, niedostępne wszędzie indziej. To już tyle na dziś. Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego...


7 komentarzy:

  1. Świetny początek oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywki z Gliss Kur mi nie odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co się sprawdza u Ciebie? Chętnie wypróbuje :)

      Usuń
    2. Świetne jest to serum do rzęs używamy już od miesiąca i jestem bardzo zadowolona z efektow. Dalam za nie tyle na promocji w rossmannie co ty w tej drogerii.

      Usuń
    3. Świetne jest to serum do rzęs używamy już od miesiąca i jestem bardzo zadowolona z efektow. Dalam za nie tyle na promocji w rossmannie co ty w tej drogerii.

      Usuń
    4. U mnie też już widać pierwsze efekty :)

      Usuń