sobota, 27 sierpnia 2016

Nowe hybrydy!!

Witajcie :)

Od wielu lat noszę na paznokciach manicure hybrydowy, ale od jakiegoś czasu (grudzień 2015) robię go sama. Zdecydowałam się na zakup zestawu startowego z Semilac. 

W zestawie znajduje się:
-  lampa UV LED 6 W
- pilniczki do paznokcie x 2
- polerka do paznokci
- folie do usuwania hybryd
- waciki bezpyłowe
- striper
- aceton
- cleaner
- baza
- top
- lakier hybrydowy nr 026 My Love

Swój zestaw zakupiłam na stronie www.ezebra.pl.


Tym razem jednak nie użyłam lakieru z Semilac. Niedawno odkryłam rewelacyjne lakiery hybrydowe na stronie www.aliexpress.com. Uwielbiam robić tam zakupy, jeżeli chcecie jakiś większy haul z tej strony koniecznie dajcie znać :) Są to produkty marki Bling. Lakier kosztuje około 5 zł, a utrzymuje się równie dobrze jak Semilac. Posiadam już kilka kolorów i jestem z nich bardzo zadowolona.Tym razem zdecydowałam się na numer 23. Jest to piękny, chłodny róż, który idealnie pasuje do opalonej skóry :) 


Jeśli chcecie post lub krótki filmik o tym jak robię hybrydy krok po kroku, to koniecznie dajcie znać w komentarzach. Dajcie znać czy znacie jakieś lakiery hybrydowe godne polecenia. Chętnie przetestuje :)

Pozdrawiam i do następnego :)

13 komentarzy:

  1. Mi nie trzymają się na paznokciach hybrydy, wypróbowałam również te ze strony aliexpress i trzymają się góra tydzień, mam po prostu za tłustą plytke. Również polecam tę stronkę aliexpress jest tam mnóstwo fajnych tanich różności :D lakier super wygląda :) poZdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście hybryda trzyma się bardzo dobrze :) Uwielbiam aliexpress, co i rusz coś tak zamawiam :)

      Usuń
  2. Ile dałaś za zestaw semilac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za zestaw dałam 239 zł o ile dobrze pamiętam :) serdecznie go polecam

      Usuń
  3. Ile dałaś za zestaw semilac?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nie trzymają się na paznokciach hybrydy, wypróbowałam również te ze strony aliexpress i trzymają się góra tydzień, mam po prostu za tłustą plytke. Również polecam tę stronkę aliexpress jest tam mnóstwo fajnych tanich różności :D lakier super wygląda :) poZdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie :D mam szczęście, bo to moja naturalna płytka :)

      Usuń
    2. szacunek:) ja bym sobie oko wydłubała xd

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor. Ja hybrydy miałam dosłownie 3 razy na swoich pazurkach. Boję się że przy częstym stosowaniu zniszczę sobie płytkę paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :D ja mam hybrydy już kilka lat i z moją płytką jest wszystko w porządku

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam odwagi wypróbować hybryd. Mam bardzo słabą płytkę paznokcia i obawiam się, że jeszcze bardziej się osłabi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie umiem zamawiać na Ali. Szkoda bo dużo fajnych rzeczy tam widziałam ,czasem zamówię coś od chińczyka z Ebay-a ale niestety nie ma tam blingów, zamówiłam elite99 i HNM i jestem z nich zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń