czwartek, 18 sierpnia 2016

Codzienny make up!

Witajcie :)

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami kosmetykami, których używam podczas codziennego makijażu. Nie będę ukrywała, że jest on niezwykle minimalistyczny i nie zajmuje więcej niż 5 minut :) 


TWARZ:

Od niedawna zaczęłam używać bazy pod makijaż marki INGRID Make Up Base Smoothing&Illuminatig. Jak wiecie kupiłam ją niedawno i jestem w fazie testów, dlatego właśnie nakładam ją codziennie pod makijaż. Póki co sprawdza się świetnie :)

Kolejno nakładam na twarz podkład marki BOURJOIS Healthy mix w odcieniu 53 Light beige. Jest to dla mnie idealny podkład na lato. Nie jest ciężki, a mimo to dosyć ładnie kryje. Nie przesusza mojej suchej skóry. Niestety doszły mnie słuchy, że zostaje wycofany ze sprzedaży. Czy wiecie coś na ten temat?

Pod oczy używam korektora z INGLOTA w kolorze 92. Jest leciutki i nie przesusza delikatnej skóry pod oczami. Jest ze mną już od około 2 lat (to któreś z kolei opakowanie :D), więc z czystym sumieniem mogę go polecić.

Na koniec cały makijaż utrwalam Pudrem Ryżowym Fixer z Ecocery. Makijaż jest dzięki niemu zmatowiony i utrzymuje się cały dzień. Długo na niego polowałam, aż w końcu udało mi się go zakupić na stronie www.ezebra.pl :) niestety opakowanie jest dosyć kiepskie, ale sam produkt genialny :)


Do konturowania twarzy używam Pudru do konturowania twarzy HD o numerze 505 z firmy INGLOT. Jest on niestety bardzo słabo wydajny, co możecie zauważyć na zdjęciu (został zakupiony w tym samym czasie co róż). Troszkę się sypie, ale efekt na twarzy jest bardzo zadowalający. 

Róż do policzków również pochodzi z INGLOTA i jest to numer 88. Ma w sobie delikatne drobinki. Wygląda pięknie na policzkach, szczególnie latem. Jest niesamowicie wydajny. Używam go od grudnia, a zużycia praktycznie nie widać. Polecam gorąco :)



BRWI:

Moje naturalne brwi są dosyć jasne i rzadkie, więc bez ich makijażu raczej nie ruszam się z domu. Do ich zaznaczenia używam Cienia do brwi o numerze 569 z INGLOTA. Sprawdza się u mnie świetnie i jest bardzo wydajny. Brwi nim podkreślone utrzymują się cały dzień i wyglądają bardzo naturalnie.

Włoski na koniec utrwalam żelem do brwi marki LOREAL Brow Artist Plumper (niestety nie wiem czy ma jakiś numer). Jest to najlepsza maskara do brwi jaką miałam do tej pory. Świetnie trzyma włoski w ryzach, przyciemnia je, a dzięki temu, że ma  sobie malutkie włókienka, również je zagęszcza. Genialny produkt, godny polecenia :)


OCZY:

Jak wiecie do niedawna miałam doklejane rzęsy. Zdjęłam je dopiero tydzień temu, a były ze mną ponad rok :) Dlatego mój makijaż oczu jest na tą chwilę bardzo minimalistyczny. Tuszuję tylko rzęsy maskarą z firmy Rimmel Extra Super Lash. Wybrałam ją tylko dlatego, że była od jakiegoś czasu w mojej kosmetyczce, a póki moje rzęsy nie odżyją, nie mam zamiaru kupować drogiej maskary. 

Właśnie tak wygląda mój codzienny makijaż. Jak widzicie używam niewiele produktów. Maku up jest szybki i bardzo trwały. Dzięki tym produktom utrzymuje się cały dzień i większość z nich mogę Wam z czystym sumieniem polecić. A jak wygląda Wasz codzienny makijaż? Stawiacie na minimalizm, czy wolicie bawić się makijażem? A może coś z moich "codziennych" ulubieńców gości w Waszych kosmetyczkach? 

Koniecznie dajcie znać i do następnego :*

10 komentarzy:

  1. Mam ten puder i róż są świetne! Również polecam :) świetny blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel Brow Artist Plumper faktycznie jest rewelacyjny, uwielbiam go za precyzyjny grzebyczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I świetnie trzyma włoski, nawet przez cały dzień :)

      Usuń
  3. zastanawiałam sie nad tym podkładem BOURJOIS Healthy mix, ale ostatecznie kupiłam inny

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny arsenał:) mój jest podobny ale bez podkładów:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze bawię się z makijażem, wymyślam nowe połączenia kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie przeważnie występuje minimalizm na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam L'OREAL Brow Artist Plumper, jeden z najlepszych żeli jakie miałam okazję używać. Świetnie utrzymuje rzęsy w ryzach :)

    OdpowiedzUsuń