piątek, 5 sierpnia 2016

Nowość w mojej kosmetyczce! Baza pod makijaż INGRID

Witajcie Kochani!

Pogoda za oknem jest przepiękna, ale zanim poddam się błogiemu lenistwu na zewnątrz postanowiłam napisać Wam o nowości w mojej kosmetyczce. Ostatnio w moje ręce trafiła baza pod makijaż z firmy INGRID. Wybrałam tę wygładzająco - rozświetlającą. Kupiłam ją pod wpływem impulsu. Wszędzie mówi się teraz o rozświetlaniu skóry. Postanowiłam spróbować i ja :)

Producent pisze, że baza ta, to rewolucyjne rozwiązanie dla szarej, zmęczonej, pozbawionej blasku cery. Unikalne połączenie białej perły z różowym pigmentem rozświetla i odżywia ziemistą, zmęczoną cerę, dodając twarzy zdrowego i promienistego wyglądu. Dzięki zawartości innowacyjnych mikropigmentów optycznie spłyca drobne zmarszczki oraz niweluje niedoskonałości skóry. Lekka formuła gwarantuje efekt natychmiastowego wygładzenia. Zawarty w składzie kwas hialuronowy głęboko i intensywnie nawilża, nadając skórze sprężystości i elastyczności. Moja skóra jest dosyć sucha i często wygląda na zmęczoną, dlatego postanowiłam przetestować tą bazę.

Na tą chwilę niewiele mogę powiedzieć o tej bazie. Wypróbowałam ją na dłoni. Skóra rzeczywiście jest rozświetlona, jednak nie jest to efekt tafli. Bardzo widoczne są drobinki brokatu. Zobaczymy jak będzie się prezentowała na twarzy. Nie ukrywam, że pokładam w niej duże nadzieje :) Potestuje ją jakiś czas i na pewno wrócę do Was z pełną recenzją tego produktu. A może któraś z Was już używała tej bazy? Sprawdziła Wam się? Dajcie koniecznie znać.

Pozdrawiam i do następnego... :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz